Welkom

• Welkom collieliefhebbers op de vernieuwde Belgische webside van The Collie Association vzw aangesloten bij de Koninklijke Kynologisch Unie Sint-Hubertus onder het nummer 1101.

Onze vereniging heeft als doel de Langhaar en Korthaar Collie te promoten en te verbeteren, dit in de drie erkende kleuren; zandkleur, driekleur en blue merle, volgens de Engelse rasstandaard en de FCI normen, onder het waakzame oog van de Koninklijke Maatschappij Sint-Hubertus.

• fotoalbum show 2010 en commentaar van de keurmeester (met link naar de uitslagen) zie bij nuttige links.

• PLANNING 2012:
  • zaterdag 12 mei: jaarlijkse CAC show te LIHOS/Genk.  Gevraagde keurmeesters:                                          Langhaar Collie: Christine Collins (Triburle, UK)       Korthaar Collies: Lisette Delvaux-Crauwels (B)

• zaterdag 15 september: Jonge Honden en Veteranendag voor honden van 3 tot 18 maanden en vanaf 8 jaar. Keurmeester Phil Amos (Elsamos, UK).
  • Locatie: LIHOS /Genk.